2020
Udlængsel med udlængsel på.
Individuel, vel-timet kommunikation til kunder og markedet. Det er salg, men det er også service. Hvordan det bliver opfattet, handler om timing og personlig relevans.
Opgave
Kan du huske, den gang vi kunne flyve? Introduktionen til vores samarbejde med Norwegian er lidt anderledes. For de – og vores samarbejde – har været grounded under Corona, og er kun liiige begyndt at spire lidt igen.
Både når man lukker ned, og når den forhåbentlig åbner sig igen for alvor i løbet af 2021, er der behov for individuel, veltidsinddelt kommunikation til kunder og markedet.
Det hjælper vi med. Vi håber, at vores arbejde kan være med til at få Nordens mest populære luftfartsselskab tilbage, endnu stærkere end før, selvom det måtte tage lidt tid.
Løsning
Dwarfs arbejde for Norwegian handler om automatiseret dialog. Vi udvikler og vedligeholder Norwegians omfattende kundedialogprogram.
Vi synes, at det er nogle vilde tal. Og at rejser og leisure er et sted, hvor automatiseret kundedialog virkelig giver god mening.
Derfor har vi sammen med Norwegian bygget mere end 50 særskilte dialogprogrammer, hvor vi prøver at ramme dig og de andre 2,5 millioner modtagere, der har givet lov til kommunikation.
Og den kommunikation kommer nærmest før du selv opdager, hvor meget du trænger til at rejse, og efterfølgende når du ”i et svagt øjeblik” kunne lokkes til at købe lidt ekstra forplejning eller service.
Det er salg. Men det er også service. Det handler om timing og personlig relevans.
Resultat
Dialogprogrammet er en maskine, der håndterer 24 millioner transaktionelle mails, 140 millioner påvirkninger og hvert år får 21 millioner unikke brugere til at besøge Norwegians platform og foretage 8 millioner bookninger. Det er kort sagt en vigtig del af forretningsmodellen. Vi vedligeholder og udbygger maskinen, så et lille effektivt marketingteam kan køre al kommunikationen.