2019
(Ferie) drømmen om USA
Dwarf leverer drømmen om USA – okay måske bare feriedrømmen om USA, men den er, som andre gode drømme – fuld af eventyrlige billeder, der kan mærkes. Men pas på, din dag kan opleves mere grå, når først du har drømt i amerikansk Technicolor!
Opgaven
USA Tours ønskede en ny digital identitet og platform, der iscenesætter ambitionen om at give hver enkel gæst en unik og skræddersyet drømmerejse til det amerikanske kontinent.
USA Tours’ rejsekonsulenter har besøgt alle destinationerne og har et omfattende netværk af samarbejdspartnere, så de kan tilbyde gæsterne en bred vifte af oplevelser, hoteller, fly, biler og andre services afstemt med kundens budget.
Den primære opgave var: at feriedrømmen om USA starter på det nye site.
Udover et nyt website og en ny visuel identitet havde USA Tours et ønske om at optimere arbejdsgange ved at automatisere interne processer og samtidig skabe et selvbetjeningsunivers for kunden.
Dwarf fik derfor til opgave at udvikle et nyt digitalt univers for kunden, som er skalérbart til NG Travelgroups andre rejseselskaber. Derudover skulle der udvikles et stærkt admin-panel til rejsekonsulenterne, hvor al data er samlet ét sted.
Løsning
Vi drømmer i billeder – og det gælder også på nettet. Den nye visuelle identitet ”stinker” af USA. Besøgende oplever en synergi på tværs af sitet, og man drømmer sig nemt hen til destinationerne.
Informationerne serveres i mundrette bidder, og det er gjort nemt for brugeren at komme i kontakt med en rejsekonsulent og få et tilbud. Websitet er bygget i HTML, CSS, JS og VueJS suppleret med Drupal 8 som CMS, med et multisitesetup for at understøtte NG Travelgroups forskellige brands og sprog.
For at optimere rejsekonsulenternes arbejdsgang har vi bygget et admin-panel i Laravel Nova, som giver rejsekonsulenterne et solidt overblik, der skal sikre en god kundedialog.
Resultat
Det endelige resultat er et visuelt inspirerende website, hvor USA Tours får mulighed for at skabe en levende og personlig brugerrejse ved brug af centralt placerede billeder, smukke videoer og overskuelig navigation.
Rejsekonsulenterne har fået optimeret deres arbejdsgang gennem admin-panelet, hvor de har mulighed for at generere rejseagendaer og betalingslinks, samt være i dialog med kunden.
Brugerne får adgang til sit eget rejseunivers, en personlig side, hvor alt fra beskeder, tilbud og betaling til alle vouchers -og rejsedokumenter er samlet.
Alt i alt har USA Tours fået digitale værktøjer til at skabe en bedre og mere gennemført kundeoplevelse.
“USA Tours’ nylige rebranding indebar lancering af en dedikeret “Min rejse”-side til vores kunder, som opdateres i realtid med rejsedokumenter og information. Vi valgte Dwarf som leverandør af denne funktion, da kun den bedste løsning på markedet, ville være god nok. Med lærerig sparring, skarp udvikling og implementering samt fokus på problemløsning levede Dwarf op til sit omdømme som et af landets stærkeste digitale bureauer.”
Alexander Söderberg
CEO hos USA Tours
Alexander Söderberg
CEO hos USA ToursPeople
Team
Nicklas Andersen
Digital Designer
Oliver Wang Hansen
Chief Technology Officer
Simon Christiansen
Frontend Developer
Lars Østergaard
Senior PHP Developer
Relateret cases
Accord
LP’en er død. Længe leve LP’en.