28.04.2023
14:00 - 18:00
Hør IO Interactive fortælle hvordan de har taget personalisering i deres kommunikation til det næste niveau og opnået målbare resultater fra deres kampagneflows.
Dwarf inviterer dig til at høre om, hvordan IOI skaber personaliserede spilleroplevelser til millioner af spillere på tværs af hele spillerrejsen, hvor teknologien ikke sætter grænser for mængden af data, som kan aktiveres i personaliseret kommunikation.
Hør IOI bl.a. fortælle om:
- Opstart af personaliseret kommunikation på 12 uger inklusiv implementering af 3 flows
- Eksempler på de mest effektive personaliserede flows der skaber engagement
- Processen forud for implementeringen, forløbet under POC, og fremtidige planer
Derudover vil vi hos Dwarf, der stod i spidsen for implementeringen af marketing automation hos IOI, dele vores grundlæggende overvejelser om tilgang til omnichannel og personaliseret kommunikation på tværs af mange forskellige kunder, samt give indblik i, hvordan vi arbejder med kunder, uanset om der er behov for full service på alle kanaler eller teknisk udvikling af komplicerede løsninger.
Sidst men ikke mindst vil I modtage inspiration og konkrete tips fra personaliseringseksperten Rasmus Houlind, der vil dele forudsætninger, som er nødvendige for, at man lykkes med skalerbar personalisering. Han vil også give indblik i nogle af de centrale emner i sin kommende bog 'Hello $Firstname', der udkommer her i april.
Arrangementet udbydes i samarbejde med Agillic, omnichannel marketing automation leverandør.
Der er begrænset pladser, og eventet er forbeholdt virksomheder.
13:30
Ankomst og kaffe
14:00
Velkomst fra Dwarf
14:10
Hvornår kan personalisering IKKE betale sig?/ v. Rasmus Houlind
14:40
Netværkspause
15:00
Implementeringen af personalisering hos IOI og mulighederne fremover/ v. Dwarf
15:30
Case in point: 1:1 personalisering til millioner af spillere/ v. IO Interactive
16:00
Wine & networking: bliv så længe du vil og tal med kolleger i branchen, Dwarf og Agillic