Frederiksberg

Skift til lys tilstand
EN
DA
Menu
  • Services
  • Cases
  • Om os
  • People
  • Karriere
  • Events
Alle rettigheder forbeholdes 2025

  • Services
  • Cases
  • Om os
  • People
  • Karriere
  • Events
Alle rettigheder forbeholdes 2025

Frederiksberg

Skift til lys tilstand
EN
DA

Events


Her kan du finde en oversigt over de næstkommende events her hos Dwarf.

Vi inviterer til webinarer, sessions, Case & Cocktails og fredagsbarer, og du kan nemt tilmelde dig vores events. Det er helt gratis!

Kommende events

1 planlagte events

Arkiveret

15 afholdte arrangementer

Case & Cocktails

Fremtidens loyalitet: Spenn

11.09.25

Case & Cocktails

Formater med effekt: Fang, fasthold, fortæl

21.08.25

Session

AI agenter i praksis – fra teori til forretning

18.06.25

Webinar

Mere end bare chatbots: Et fokus på RAG og agentisk AI

27.05.25

Webinar

Bliv klogere på webtilgængelighed

21.05.25

Webinar

The Potential of AI - Webinar

20.03.25

Fredagsbar

25 års jubilæum

14.03.25

Session

Skalér dine AI-løsninger

04.03.25

Session

The Potential of AI

05.12.24

Case & Cocktails

What to Consider When Developing an App in 2024

10.10.24

Case & Cocktails

Redefining Ecommerce: Pas Normal Studios' Journey to a Headless Architecture

24.05.24

Case & Cocktails

Digital Service Excellence

24.11.23

Case & Cocktails

Playful User Experiences

11.08.23

Case & Cocktails

1:1 personaliseret kommunikation til millioner

28.04.23

Fredagsbar

Fredagsbar

10.02.23

11.09.2025

Fremtidens loyalitet: Spenn

Case & Cocktails

14:30 - 16:30


Hvordan skaber man fremtidens loyalitetsprogram?

Dwarf inviterer til Case & Cocktails den 11. september kl. 14:30–16:30, på Bernhard Bangs Allé 25, 2. TV, med fokus på fremtidens loyalitetsstrategier – og på et af de mest ambitiøse projekter i nyere tid: Spenn.

Vi får fornemt besøg af Christoffer Sundby, CEO i Spenn, der inviterer os med ind bag kulisserne på det banebrydende samarbejde mellem Norwegian og Strawberry – og deler historien om, hvordan Spenn blev til. Christoffer har en imponerende baggrund som tidligere Chief Marketing & Customer Officer hos Norwegian, samt lederroller i Circle K Norge og konsulent i McKinsey. Han er civiløkonom – og ikke mindst olympisk deltager i sejlads. Med andre ord: en erfaren leder med dyb indsigt i både strategi, teknologi og kundeloyalitet.

Han løfter sløret for, hvordan Spenn har gentænkt loyalitet på tværs af brancher, og hvordan Spenn – med over 9 millioner medlemmer – binder flere mærkevarer sammen om en fælles fordelsvaluta. Med én fælles valuta på tværs af lande i norden og en åben, skalerbar platform sætter Spenn en ny standard for, hvordan brands i fællesskab kan skabe reel værdi for deres medlemmer. Eller som vi kalder det: more bang for your points. Glæd dig til at høre om:

  • Hvordan to af Nordens stærkeste brands, Norwegian og Strawberry, har slået sig sammen om en fælles loyalitetsvaluta – og hvordan Reitan Gruppen (bl.a. REMA 1000, Uno-X og 7-Eleven) siden er trådt ind i ejerkredsen
  • Hvad der skal til for at designe en skalerbar og fremtidssikret loyalitetsøkonomi
  • Hvordan brugerinvolvering driver engagement og skaber værdi
  • Hvorfor loyalitet skal ses som en digital kerneforretning – ikke blot en marketingkanal

Dwarf og Jase Buckley fra Braze giver desuden et teknisk indblik i Spenn-platformens opbygning, og viser hvordan realtidsdata og omnichannel-oplevelser er med til at binde hele kundeoplevelsen sammen.

Vi runder eftermiddagen af med Q&A, kolde drikke og networking i inspirerende omgivelser.

Dette event afholdes på engelsk.