Frederiksberg

Skift til lys tilstand
EN
DA
Menu
  • Services
  • Cases
  • Om os
  • People
  • Karriere
  • Events
Alle rettigheder forbeholdes 2025

  • Services
  • Cases
  • Om os
  • People
  • Karriere
  • Events
Alle rettigheder forbeholdes 2025

Frederiksberg

Skift til lys tilstand
EN
DA

Events


Her kan du finde en oversigt over de næstkommende events her hos Dwarf.

Vi inviterer til webinarer, sessions, Case & Cocktails og fredagsbarer, og du kan nemt tilmelde dig vores events. Det er helt gratis!

Kommende events

1 planlagte events

Arkiveret

10 afholdte arrangementer

Webinar

The Potential of AI - Webinar

20.03.25

Fredagsbar

25 års jubilæum

14.03.25

Session

Skalér dine AI-løsninger

04.03.25

Session

The Potential of AI

05.12.24

Case & Cocktails

What to Consider When Developing an App in 2024

10.10.24

Case & Cocktails

Redefining Ecommerce: Pas Normal Studios' Journey to a Headless Architecture

24.05.24

Case & Cocktails

Digital Service Excellence

24.11.23

Case & Cocktails

Playful User Experiences

11.08.23

Case & Cocktails

1:1 personaliseret kommunikation til millioner

28.04.23

Fredagsbar

Fredagsbar

10.02.23

24.11.2023

Digital Service Excellence

Case & Cocktails

14:30 - 16:00


Løft din digitale service til excellence: Erfaringer fra to modige kunder

Der er masser af digitale services – men knap så meget excellence. Det er temaet på til vores Case & Cocktails arrangement fredag den 24. november.

Når vi taler om Digital Service Excellence, handler det om ambitionsniveau og det lange seje træk. At gå fra enkeltstående digitale projekter til en mere langsigtet digital strategi, hvor virksomhedens primære produkt styrkes og bliver mere værdifuldt gennem kontinuerligt arbejde med den digitale side af kundebetjeningen.

Det lyder jo godt, men hvordan griber man det an, når man samtidig skal drive en forretning med masser af kunder, komplicerede arbejdsgange og utallige legacy-systemer? Man kan jo ikke sætte hverdagen på pause i 3 år, mens man rydder op og bygger noget nyt.

Vi har inviteret to ambitiøse kunder med masser af hverdagsudfordringer til at fortælle om, hvordan de arbejder med deres langsigtede ambition om at skille sig ud fra konkurrenterne gennem digital service excellence.

Comwell, der på 5 år har mere end fordoblet salget fra egne digitale kanaler og har en stærk vision, der styrer prioriteringen og udviklingen af virksomhedens digitale tilbud. Det handler om at automatisere kedelige rutineopgaver, fjerne ventetid, minimere friktion og give gæsterne større frihed. Og bruge de ressourcer der bliver frigivet, til at give gæsterne den individuelle personlige service, som de kan huske og værdsætter.

Domea, Danmarks største driftsorganisation for almene boliger, der arbejder på at skabe Danmarks bedste digitale beboerbetjening. Ikke bare i den almene sektor – men i Danmark. Hvordan hænger den beslutning sammen med Domeas overordnede formål og strategi? Hvorfor besluttede Domea at droppe ”brancheløsningen” og gå med deres eget projekt? Hvad har de lært af processen – og kan det betale sig?

Der er begrænset pladser, og eventet er forbeholdt virksomheder.


Program

14:15

Ankomst

14:30

Velkomst ved Dwarf og hvordan man kan genkende digital service excellence

14:50

Tobias Støier fra Comwell fortæller om digital service excellence som ambition, konkrete eksempler og resultater

15:10

Spørgsmål

15:20

Lene Hadbjerg fra Domea.dk deler tanker bag beslutningen om Boligfy og erfaringer efterfølgende

15:40

Spørgsmål

15:50

Afrunding

16:00

Cocktails og networking