24.11.2023
14:30 - 16:00
Der er masser af digitale services – men knap så meget excellence. Det er temaet på til vores Case & Cocktails arrangement fredag den 24. november.
Når vi taler om Digital Service Excellence, handler det om ambitionsniveau og det lange seje træk. At gå fra enkeltstående digitale projekter til en mere langsigtet digital strategi, hvor virksomhedens primære produkt styrkes og bliver mere værdifuldt gennem kontinuerligt arbejde med den digitale side af kundebetjeningen.
Det lyder jo godt, men hvordan griber man det an, når man samtidig skal drive en forretning med masser af kunder, komplicerede arbejdsgange og utallige legacy-systemer? Man kan jo ikke sætte hverdagen på pause i 3 år, mens man rydder op og bygger noget nyt.
Vi har inviteret to ambitiøse kunder med masser af hverdagsudfordringer til at fortælle om, hvordan de arbejder med deres langsigtede ambition om at skille sig ud fra konkurrenterne gennem digital service excellence.
Comwell, der på 5 år har mere end fordoblet salget fra egne digitale kanaler og har en stærk vision, der styrer prioriteringen og udviklingen af virksomhedens digitale tilbud. Det handler om at automatisere kedelige rutineopgaver, fjerne ventetid, minimere friktion og give gæsterne større frihed. Og bruge de ressourcer der bliver frigivet, til at give gæsterne den individuelle personlige service, som de kan huske og værdsætter.
Domea, Danmarks største driftsorganisation for almene boliger, der arbejder på at skabe Danmarks bedste digitale beboerbetjening. Ikke bare i den almene sektor – men i Danmark. Hvordan hænger den beslutning sammen med Domeas overordnede formål og strategi? Hvorfor besluttede Domea at droppe ”brancheløsningen” og gå med deres eget projekt? Hvad har de lært af processen – og kan det betale sig?
Der er begrænset pladser, og eventet er forbeholdt virksomheder.
14:15
Ankomst
14:30
Velkomst ved Dwarf og hvordan man kan genkende digital service excellence
14:50
Tobias Støier fra Comwell fortæller om digital service excellence som ambition, konkrete eksempler og resultater
15:10
Spørgsmål
15:20
Lene Hadbjerg fra Domea.dk deler tanker bag beslutningen om Boligfy og erfaringer efterfølgende
15:40
Spørgsmål
15:50
Afrunding
16:00
Cocktails og networking