Case
Digital brand identitet

Hummel

The World of Hummel

2023

The World of Hummel

Hummel blev grundlagt I 1923 og har mere end 90 års stolt historie bag sig. Hummel brandet har sine rødder I krydsfeltet mellem sport og livsstil. Opgaven for Dwarf lå i at få hummel.dk til at gå fra at være retail-orienteret til at være en online flagship store, hvor brandet blev integreret i design og udtryk. Det digitale brandudtryk skulle løftes, så det blev en naturlig og integreret del af købsoplevelsen med fokus på Hummels historie og forskellige kategorier i shoppen. Dwarf skabte et digitalt brandkoncept og udtryk, som talte ind i den overordnede brandoplevelse - særligt med fokus på at ramme livsstilssegmentet med et mere editorial look. Hummel har siden hen fortolket på det nye koncept og brandudtryk, som nu kan ses live på deres website.

Team

Manees Joakim Newton Nør

Chief Commercial Officer

Maria Frøsig Christensen

Digital Designer

Kasper Møller

Creative Director

Alle dwarf profiler
Kontakt

Manees Joakim Newton Nør

Chief Commercial Officer

Thomas Schmidt

Director of MarTech

Caroline Madsen

Client Manager

Relateret cases

IO Interactive

Hired guns & hired talents

Davids Samling

Digital formidling af en samling i verdensklasse

Forlaget Falco

A new bird in town

Alle cases