Case
Spil & Interaktivitet

DR Ramasjang

Hvad kan man lære af en 4-årig?

2020

Hvad kan man lære af en 4-årig?

Mere end man skulle tro, er det korte svar. DR Ramasjang henvender sig til børn mellem 4 og 8 år, og den målgruppe kræver en anden brugeroplevelse end dem Dwarf ellers arbejder med. Oplevelsen skal være eksplorativ, og navigationen skal være intuitiv og fungere uden (for meget) tekst og ”tung voksenlogik”.

Opgave

Løsning

Resultat

Team

Camilla Maj Kjærhauge Okkels

Head of Project Management

Manees Joakim Newton Nør

Chief Commercial Officer

David Adalberth

Creative Tech Director

Kasper Møller

Creative Director

Jeppe Bjorholm Andersen

Creative Director

Hakim Mazouz

Creative Technologist

EX-DWARF
Alle dwarf profiler
Kontakt

Manees Joakim Newton Nør

Chief Commercial Officer

Thomas Schmidt

Director of MarTech

Caroline Madsen

Client Director & Studio Manager

Relateret cases

DR Ramasjang

Karakterdesign for DR Ramasjang

Andel Energi

Spil som kommunikationsplatform

DR Ramasjang - Rosa's Nabolag

Der er gået kage i den - på den gode måde!

Fodboldspillet

Bold i børnehøjde

Alle cases