Case
Digital brand identitet

Bold.dk

En verden af fodbold

En verden af fodbold

Bold.dk er Danmarks største fodboldmedie, som enhver fodboldfan kender til. Bold.dk introducerede 1. februar 2024 et nyt produkt Bold+, hvor der er sat fokus på det unikke og dybdegående stof som fodboldinteresserede fans kan få eksklusivt adgang til.

I den forbindelse ønskede de samtidig at opdatere deres nuværende brandidentitet for at forbedre deres digitale tilstedeværelse og appellere til et bredere og mere moderne publikum. Dwarf har, i samarbejde med redaktionen og teamet bag re-lanceringen, skabt et nyt logo og ny visuel identitet, som er udrullet på diverse digitale platforme, print og bannere. Det var vigtigt for Bold.dk, at brandidentiteten kunne sameksistere med Ekstra Bladet, være genkendeligt og samtidig tage højde for bold.dks historie og målgruppe.

Team

Manees Joakim Newton Nør

Chief Commercial Officer

Maria Frøsig Christensen

Digital Designer

Kasper Møller

Creative Director

Alle dwarf profiler
Kontakt

Manees Joakim Newton Nør

Chief Commercial Officer

Thomas Schmidt

Director of MarTech

Caroline Madsen

Client Manager

Relateret cases

Hummel

The World of Hummel

DanskHåndbold

Den næste generation af håndbold

Augustinus Fonden

Digitalt univers til kulturfond

Alle cases