Back

Marketing Automation i Responsys

I 2014 blev Dwarf partner hos Oracle og dermed certificeret i at implementere digital og automatiseret markedsføring på virksomhedens platforme – blandt andet i e-mailprogrammet Responsys og Oracle Marketing Cloud. Responsys er en kraftfuld dialogmaskine, som gør det muligt at bygge alle tænkelige automatiserede personlige dialogflows. Vi angriber marketing automation, som vi angriber design-, udviklings- og onlinestrategi: Konceptet skal være skarpt, og eksekveringen skal spille.

En af de løsninger, Dwarf har udviklet i Responsys er det personaliserede pre-arrival email flow, som Thon Hotels mange gæster modtager op til deres besøg på hotellerne – en kampagne, der har høstet flere awards, en åbningsrate på 248% samt en unsubscribe rate på 0%.

I Responsys har Dwarf også udviklet et kundeservice-flow for auktionshuset Lauritz.com – et system, der proaktivt assisterer utilfredse kunder videre til personlig service, og hjælper firmaet med at opbygge tillid og vaner.

Derudover har Dwarf udviklet Responsys-baserede løsninger for bl.a. Norwegian, Fleggard, EDC og eTraveli. Læs eTraveli casen her.