Back

APSIS AUTOMATION-TOOL – APSIS PRO, EN GAMMEL KENDING OPGRADERES Til APSIS ONE


Sidder du med et behov for at skabe en brugerrejse på tværs af dine digitale kanaler, som også giver den bedst mulige oplevelse af din kommunikation? Så er APSIS Pro blevet opdateret til den nye APSIS ONE, som forbedrer brugeroplevelsen for både dig som er afsender og dine modtagere.

Dwarf er certificerede i faciliteringen af APSIS ONE, som er 100% GDPR-compliant og giver dig en nem mulighed for at skabe email-flows, som fastholder din målgruppe. Du får automatiseret din social marketing, som via dine email-permissions kan segmentere dine data og opbygge tilmeldingsforme, som nemt kan implementeres på dit website. Derudover får du et brugbart overblik via analytics, hvor du løbende kan følge med i dine resultater – APSIS kan virkeligt meget. – APSIS kan virkeligt meget.

For dig, som allerede kender APSIS Pro

APSIS ONE er en lettere spiller på automation-markedet. Hvis du ikke har store datamængder, som skal behandles og pre-processeres, men ønsker en nem og intuitiv platform, som integrerer med langt de fleste systemer, så udgør APSIS ONE et prisvenligt alternativ til de tungere spillere. APSIS ONE kan tracke data fra dine brugere, automatisere din kommunikation og skabe loyalitet, personligt engagement og Reach via social, email og SMS. So what’s not to like? Faktisk er alt i bedste orden hos APSIS og der står intet med småt. Det betyder, at platformen tilbyder en service, som er brugbar for de fleste kommunikationsafdelinger.for de fleste kommunikationsafdelinger.

FEM ÅRSAGER TIL, AT DU SKAL VÆLGE APSIS ONE

1. Email

APSIS ONE er stærk på email, som stadigvæk out-performer enhver anden taktik, når det kommer til målrettet, personificeret kommunikation og fastholdelse til laveste pris. APSIS intuitive brugerflade gør det nemt for dig, at designe emails, som matcher dit visuelle brand og opbygger dine email-flows, så du kan vedligeholde dine relationer med dine målgrupper. APSIS ONE tracker desuden dine brugeres engagement og tilbyder et godt overblik og en masse data, som kan genanvendes i din målrettede kommunikation. Det har ingen betydning om du er nybegynder, eller professional med længere erfaring, med APSIS ONE kommer du hurtigt i gang med dine email-kampagner.

2. Drip Campaign

Drip-kampagner slipper den traditionelle manuelle udsending af nyhedsbreve og anvender i stedet en mere dynamisk fremgangsmetode baseret på adfærd. Drip får sine data i real-time fra dine brugere og kan reagere og starte det helt rigtige email-flow baseret på engament. Dette forbedrer brugerens oplevelse og får din kommunikation til at fremstå mere relevant samtidig med, at det øger fastholdelsen af brugerne.

3. Personalisering

APSIS ONE tracker løbende dine brugeres adfærd, og da personalisering aldrig har været vigtigere, er dette essentielt for din kommunikation. APSIS er således med i forfronten på de vigtigste parametre ift. datasegmentering, og gør det muligt for dig at få dine målgrupper til at følge sig værdsatte via personificeret kommunikation.

Platformens muligheder er mange på dette område, og blandt fordelene ligger; øget engagement fra brugerne, muligheden for at opbygge stærke kundeprofiler, og muligheden for at skabe vedrørende kampagner på tværs af digitale kanaler og touch-points. Derudover kan du øge dine open-rates og bygge stærke relationer til dine brugere.

4. Social Marketing

APSIS har sørget for, at den gode kommunikation på tværs af kanaler ikke længere er besværlig, omfattende og tidskrævende. De fleste mennesker bruger dagligt store mængder tid på de sociale medier, og de udgør derfor en glimrende mulighed for at nå og influere dine brugerne.

APSIS ONE har gjort det nemt for dig at tracke og anvende data fra dine brugere til også at nå dem på de sociale medier, med budskaber og kampagner. Nogle af de åbenlyse fordele ved platformen er muligheden for at reaktivere inaktive brugere, personalisere indhold på tværs af kanaler, automatisere dine mailouts, og du kan spare tid samt forstå dine brugere og deres adfærd med segmentering af data.

5. Analytics på tværs af kanaler

APSIS ONEs eget dashboard er stedet, hvor analytics og data fra SMS, email og de sociale medier samles.

Dette kan lades sig gøre fordi, at APSIS løbende indsamler data fra dine brugere på tværs af dine kanaler, hvilket gør det nemt for dig at få indblik i nye segmenter, spotte trends, og derudover giver APSIS dashboardet mulighed for at filtrere data ud fra kanaler og behov. Dette værktøj giver dig mulighed for at skabe overblik over dine målgrupper og planlægge, hvordan du forvandler dine ‘ukendte brugere’ til ‘kendte brugere’ via tracking.

KONTAKT OS