E-mails der sælger billetter

Nyheder om Dwarf

Sådan helt bogstaveligt. Vi har hjulpet Etraveli, der står bag brands som Flybillet.dk og Supersaver, med at optimere marketing automation-delen af deres digitale marketing. Det har betydet en stigning i omsætning fra e-mailkanalen på imponerende 70 %.

Etraveli bookede i slutningen af 2014 billet til Oracles Responsys platform og inviterede os med på digital oplevelsesrejse. I lidt mere end halvandet år har vi sammen lanceret alt fra velkomstprogrammer over retargeting på forladte indkøbskurve til realtidsintegrationer mod Hotels.com, RentalCars.com og OpenWeatherMap.org.

Datamængderne er temmelig store – både de der er blevet brugt, og de der er blevet indsamlet i programmerne. Vi er stolte af at havde hjulpet med alt fra strategien og content til implementeringen. Det har blandet andet betydet mere personalisering og triggerbaserede e-mails, der har fundet vej til flyvehungrende kunders indbakke kort tid efter deres afsluttede besøg.

Effekten taler sit tydelige sprog. Reduceringen i forladte indkøbskurve har øget indtægterne syv gange. Etravelis brands udsender hvert år mere end 45 mio. e-mails i mere end 40 markeder.