Vores tilgang og metode


Vi arbejder tæt sammen. Helt konkret. Vi har ofte kunder på besøg i timer, dage eller uger – og sidder også gerne hos jer i kortere eller længere tid, når dét er bedst for projektet. Vi sætter et team på tværs af kompetencer og de arbejder sammen om løsningen. Vi har ikke et salgshold og et produktionshold. Vi har ikke outsourcet udvikling eller support via et callcenter i Indien. Dem du taler med, er dem der tegner, bygger og vedligeholder.

Tilgang
Klods Hans

Casting

Vi har en fast casting, når vi starter et projekt på Dwarf. Tyvstjålet og kendt under navne som…

Vores metode

Hvad skulle det være? En agil double-diamond med CDP og scrum på toppen? Vores branche er fyldt med buzzwords og akronymer. Det er vi ikke. Vi har valgt én model, som vi diskuterer alle projekter ud fra. Den hedder design thinking, men det er et sløjt navn, for den handler netop ikke om design som disciplin – men om helheden - løsningsdesignet.

Metode
Design Thinking

Design Thinking

…eller bare "thinking", handler om hvordan vi arbejder os ind til kernen. Dét koncept der imødekommer brugernes behov, begejstrer og engagerer; kan lade sig gøre indenfor jeres tekniske og organisatoriske ramme; - og giver forretningsmæssig mening og bidrager til jeres langsigtede succes. Mennesker, teknologi og forretning.

ALD Carmarket

Tons-tung takeaway

Desirable 25

Best-in-class produktpræsentation. Når kunderne skal vælge en brugt bil uden at prøve den først, er den visuelle gennemgang af bilen afgørende. Bilerne i alle detaljer: 360 graders billeder, detaljeret servicehistorik og dokumentation af selv de mindste stenslag og ridser. Kort sagt ”best in class” produktpræsentation.

Feasible 30

Hele processen, fra leasingbilen kommer retur over klargøring, fotostudie, indhentnings af skadeshistorik, mekanikergennemgang, salg, kreditgodkendelse og levering er digitaliseret. Det kræver masser af integrationer og velstrukturerede API’er. Trigger-baseret mail-kommunikation understøtter brugerrejsen fra start til bilen bliver leveret ved hoveddøren.

Viable 45

Kerneudfordringen i ALD casen var at imødekomme alle betænkeligheder ved en helt ny adfærd: Køb af meget dyre og brugte varer online på et marked med helt andre traditioner. 100% gennemsigtighed, 100 km prøvetur, fri levering, 14 dages fri returret og live mekaniker chat gjorde udslaget.

Metode
Konceptfasen

Konceptfasen

Måske det bedste sted at bruge penge... Vi ved, at I har travlt og har en deadline. Måske har I også...