Business Danmark på flere platforme

Vi skiftede til Dwarf og har ikke fortrudt det! Deres måde at angribe opgaverne på, kombineret med en ualmindelig solid teknisk ballast, er helt enestående. Både på det daglige produktionsplan og på de fremtidige strategiønsker er Dwarf skarpe og lige på kornet. Deres mantra om at alle projekter skal give værdi for kunden ser vi i praksis hver eneste dag i vores samarbejde, og timerne og investeringen hos Dwarf er alle pengene værd. Når det så også er nogle ualmindelig dygtige, professionelle og samarbejdsvillige mennesker, man har med at gøre - der overholder både deadlines og budgetter - så er det ikke svært at anbefale dem til andre.

Michael Godt, webredaktør og online-ansvarlig, Business Danmark

Business Danmark har været kunde hos Dwarf siden 2004, hvor vi startede samarbejdet over et enkelt banner og en screensaver. Nogle tusinde timer senere er den løsning, vi udvikler og vedligeholder for Business Danmark, blevet en central del af deres strategi og forretning.

Løsningen omfatter:

  • Responsivt design – éet site til mobil, tablets og desktop/laptops
  • Automatiseret indmeldelse
  • Relevante beregnere og statistikker som medlemsservice
  • Digitalisering af medlemsblad
  • Selvbetjeningsløsning med login
  • Integration til Sharepoint/CRM

At drive en sund fagforening handler selvfølgelig om at rekruttere nye medlemmer og fastholde alle dem man har i forvejen, uanset hvad der kommer af andre tilbud på markedet.

Business Danmark har valgt en strategi, der handler om at forblive 100 procent konkurrencedygtige – uanset hvem man bliver sammenlignet med. Derfor udvikler og bygger vi sammen med Business Danmark løsninger, så medlemmerne oplever en stadig bedre service - uden at det bliver dyrere for Business Danmark at levere den. Derfor har meget handlet om, hvordan web kan understøtte de interne processer.

Nye medlemmer kan melde sig ind – og eksisterende medlemmer kan betjene sig selv. Alt er integreret med Business Danmarks Sharepoint/CRM løsning, så der ikke er nogen unødvendige papirgange. Det giver sagsbehandlere og jurister frihed til at koncentrere sig om den individuelle rådgivning og medlemsbetjening.

Sitet er løbende blevet brugertestet og får meget fine anmeldelser. De fleste, der besøger deres fagforenings website, har et klart formål - de er ikke på sitet for at hænge ud. Derfor er struktur og navigation meget vigtigt. Det giver en bedre brugeroplevelse – og det sparer en masse unødvendige opkald til kundeservice.

En del af de ressourcer, som der er blevet frigjort, har Business Danmark valgt at dele med deres medlemmer. Kontingentet er sænket, så medlemmerne nu får full-service til en god pris. 

Book et møde med en dværg