Designet mobiloplevelse

Vi har oplevet Dwarf som en særdeles kompetent partner på både det kreative og UX/eCommerce delen af vores site. Det er kommet til udtryk ved et flot resultat, der samtidig har givet vores eCommerce-løsning et markant performanceløft.

Casper Remmer, Head of eCommerce, CRM & Telesales, Hi3G

I 2014 påtog Dwarf sig, i samarbejde med et svensk udviklingsbureau, at hjælpe teleselskabet 3 med at skabe deres nye website. Udviklingsopgaverne overlod vi hinsidans, og i stedet for fik vi mulighed for at lade vores flair for brugeroplevelser og lækkert design komme til udtryk.

Her har vi udarbejdet contentblocks, der gør det nemt for 3 selv at opbygge de sidetyper, de har behov for. 3 har selvfølgelig burg for en stærk eCommerce-del, og netop en succefuld salgsplatform i telebranchen har vi gennem vores arbejde med OiSTER vist, at vi mestrer – hvad enten kundens køb foregår på desktop, mobil eller tablet.

Smartphones og smarte kunder går hånd i hånd.

Tanken har været at fokusere på bestemte produkter og, ved hjælp af særlig eksponering, sende kunderne i retning af at foretage køb af de abonnomenter, telefoner og gadgets, der er mest populære.

En anden og nok så væsentlig detalje ved relanceringen af 3.dk var, at websitet skulle være responsivt. Uden et responsivt site, intet attraktivt købsflow. Så enkelt kan det siges anno 2015. I samme åndedrag besluttede vi i fællesskab at gøre den mobile opsætning en tand mere enkel, så indholdet optræder i større og mere tabvenligt format.

Det stærke købsflow bliver i høj grad båret af den overskuelige opsætning og det enkle design. Heri ligger en stærk appel til kunderne, der på enkel vis kan få overblikket over deres køb og vilkår. Store visuelt orienterede elementer og tydelig priskommunikation er hovedingredienserne i designet, der bygger på et i forvejen lanceret univers med rapperen Snoop Dogg som omdrejningspunkt.

Book et møde med en dværg